В Запоріжжі з 1 січня працює новий чат-бот «Запоріжжя 1580». Це помічник для містян, бо він інтегрований з системою контакт-центру 15-80 і оперативно попереджає про ремонтні та аварійні роботи на мережах і пов’язані з цим тимчасові відключення комунальних послуг.
Він не просто інформує про можливі незручності, а ще і допомагає зберегти нерви та час. Не треба нервувати «Чого немає води\опалення\світла?» і телефонувати до сусідів чи кол центру. Ви одразу дізнаєтеся про аварійні відключення і будете заздалегідь попереджені про планові роботи. Крім того, чат-бот проінформує про терміни завершення робіт та відновлення послуг.
Також за допомогою таких попереджень вдома можна спланувати приготування їжі, прання чи інші справи – щоб захистити «запрограмовану» побутову техніку. А в установах за допомогою таких попереджень можна відкоригувати графіки роботи та проведення заходів.
Ще за допомогою чат-боту «Запоріжжя 1580» можна легко отримати різну довідкову інформацію щодо контактів та розкладу роботи органів міської влади, різних установ, комунальних підприємств, закладів охорони здоров’я, освіти, культури, адреси укриттів, контакти різних благодійних організацій тощо.
Чат-бот «Запоріжжя 1580» можна знайти в Telegram за посиланням https://t.me/colcentrebot. Або перейти до нього зі свого кабінету користувача на сайті Контакт-центру 15-80 https://1580.zp.gov.ua. Реєстрація проста та відбувається в декілька кроків. Новий чат-бот — власна розробка КП «ЦУІТ». Він буде доповнюватися додатковими функціями. Наприклад, вже незабаром за допомогою бота можна буде створювати звернення до контакт-центру 15-80. Згодом з’являться аналогічні чат-боти у інших месенджерах.