Шановні абоненти!
Водоканал Запорожье Новости

В зв’язку з епідеміологічною ситуацією в державі та введенням обмежувальних заходів на території міста Запоріжжя,
з метою запобігання поширення коронавірусу (COVID-19), недопущення його негативного впливу на здоров’я мешканців міста та співробітників підприємства, КП «Водоканал» впровадив перелік обмежувальних заходів, в тому числі і мінімізацію кількості працівників – операторів колл-центру.

Пропонуємо Вам не витрачати зайвий час на очікування в віртуальній телефонній черзі до оператора колл-центру та скористатись сучасними та більш зручними засобами:

особистий кабінет на сайті КП «Водоканал» https://cpp.vodokanal.zp.ua/

чат-боти - для входу потрібно перейти за посиланнями:

Telegramm-bot http://bit.ly/2HSqD6l

Viber-bot https://bit.ly/2UqTCEh

або відсканувати QR код:


Для більш детального ознайомлення з новим сервісом, ми пропонуємо Вам перейти за посиланням та переглянути реєстрацію і передачу показань:

Viber https://www.youtube.com/watch?v=CktxjnT6a3w

Telegram https://www.youtube.com/watch?v=yTWAIExHIrU

Передача СМС https://www.youtube.com/watch?v=d9rU5_f1HMY

З повагою, адміністрація КП «Водоканал».


Автор: Адміністрація КП «Водоканал»
Дата: 23 березня 2020, 09:35